Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Písemný test je v pohodě, dá se to naučit, měl jsem ho hotový do pěti minut za plný počet. Člověk tomu musí holt něco věnovat a nepřemýšlet jestli je ta která otázka k něčemu nebo ne.

1 0
možnosti
TL

Dle mého soudu je účelem těchto otázek odfiltrovat ty největší pitomce - věřte tomu nebo ne, ale není výjimkou, že u těch zkoušek vyletí 2/3 uchazečů.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu nesmyslné otázky byly například kolik je nejnižší věk zkušebního komisaře, jaké musí mít nejnižší vzdělání, v jakém rozsahu dělá písemné testy a jak dlouho ústní a také jaký rozměr má mít fotografie na zbrojní průkaz. Rozestupy mříží na skladech a další spousta opravdu nesmyslných otázek. Nejvíc mě trápily ty zmíněné níže předřečníkem o různých typech loveckých zbraní. Je zjevné, že písemné testy jsou úplně nesmyslné a jsou zařazeny jen z toho důvodu, aby mohl zahýkat úřední šiml.

Přeji hodně štěstí, protože u testů je povolena pouze malá chybovost a je k vzteku, když neprojdete kvůli jednomu bodu, což se stalo mně.

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že někdo má podobnou zkušenost. Měsíc jsem se jako pako učil stejně nesmyslné otázky. Abych se je snažil den po zkoušce odborné způsobilosti v rámci zachování duševního zdraví co nejrychleji zapomenout. To jste ještě ani zdaleka neuvedl ty nejnesmyslnější otázky z testu. Vzpomínám, že zvláště zábavné, zejména pro někoho kdo dělá zbrojní průkaz na krátkou zbraň bylo naučit se názvy loveckých pušek a to kolik kulových, brokových či malorážkových hlavní mají. Také pravidla pro ukládání zbraní do trezorů a plechových skříní jsou fakt důležitá. Ale aspoň se to pořád týká zbraní. Ovšem vyjmenovat předpisy pro vývoz zbraní do ciziny jsou pro žadatele o zbrojní průkaz na krátkou zbraň, fakt nezbytné. Je to vskutku šaškárna. Průměrně inteligentní člověk se těch pár set otázek a odpovědí za měsíc našprtá. I když jsou to většinou informace k ničemu. Zvláště, když otázka týkající se paragrafu o nutné obraně a krajní nouzi se vyskytuje v každém zkušebním testu. Člověk už předem ví, že nejméně tyto dvě otázky bude mít správně.

2 0
možnosti
Foto

Mě osobně děsí, jak snadné je zbroják získat. Ne testy, to bylo utrpení, ale právě to lékařské potvrzení. Razítko svištělo ještě jsem ani nevešla do dveří. Zbroják mám už skoro 5 let. Osobně si myslím, že by byl dobré polovině po skutečně poctivých psych. testech 100% odebrán. Každopádně pokud je někdo magor, tak najde způsob, jak ubližovat i bez zbrojáku.

2 0
možnosti
Foto

Nevím, kolik magorů střelců znáte Vy. Mezi střelci, které znám já, není magor ani jeden, spíše naopak, jde o opravdu zodpovědné a slušné lidi.

0 0
možnosti
Foto

Kriste Ježíši, jak já jsem blbej. Ale nic nového, řidičák bych dneska taky neudělal.

3 0
možnosti
LN

...dilema je jednoduché...chci zbraň...tak si ji buď seženu načerno...nebo si udělám zbroják....v čem máte problém....???...

0 1
možnosti
VK

Na motorovou pilu samozřejmě papíry jsou;-)

2 0
možnosti
Foto

Pro vlastní potřebu, ale nejsou nutné.... já taky nebudu policista... :-)

1 0
možnosti
RJ

R92a15d30e53k 79J42a64r65o44š

23. 7. 2015 14:06

Buďte rád, že si ten zbroják můžete vůbec udělat. Ve Velké Británii i jinde byste si ani neškrtnul. Aneb, udělali ten test jiní, uděláte ho taky. Hlavně nebejt línej a místo učení nekoukat na seriály na Nově či Primě ;-D

3 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 39,03
  • Průměrná čtenost 5578x
Leoš Prokeš MBA, SPD- zastupitel MMB

Seznam rubrik