- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale už se nedočteme to, že podíl cyklistů v Brně je pouze na 3% uživatelů, navíc průzkum byl dělán v letním období (červenec, srpen), kdy je nejvyšší aktivita cyklistů, proto celý průzkum nelze brát i jako roční průměr i když se tak tváří. Nejlepší je na tom i to, že tento profesionální průzkum nedokázal ani odhalit zda se jedná o e-kola či klasická kola. Důležité je však být ale COOL!
Mám za to, že snad na každé dopravní komisi magistrátu města Brna a Brna -středu byl vždy nějaký bod, který se týkal investice do cyklo-dopravy. Já osobně nemám problém s cyklo-dopravou, ale vše je potřeba předem zvážit, ale vládní brněnská koalice (ODS, ANO, KDU, STAN, ČSSD a TOP) i díky hlasům opozičních stran jako jsou Piráti a Zelení vesele a bezmyšlenkovitě utrácí miliony z rozpočtu. Možná by nebylo od věci, tedy již legislativně upravit pravidla a zpoplatnit i uživatele cyklo dopravy a tím myslím například zavést např. i povinné ručení, protože nehod cyklistů je na vzestupu a pojistné plnění musí mít snad každý účastník dopravního provozu. Navíc čím dál častěji dochází k nepřiměřené rychlosti, neohleduplnosti a nedodržovaní předpisů. Jestliže tedy chtějí získat pozornost, respekt a rovnocenné podmínky jako motoristé, tak je třeba se i finančně podílet a dodržovat pravidla. A když to dokázali i motorkáři na nejmenších kubaturách, tak nevidím důvod proč by to nedokázali cyklisté.
Další články autora |
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...